Jak odzyskać login?
Skontaktuj się z infolinią dla jednoosobowych działalności gospodarczych pod numerem telefonu +48 608 019 700 lub + 48 32 604 30 25. Opłata za połączenie wg taryfy operatora, infolinia w języku polskim.
Nasi VeloDoradcy dostępni są w godzinach 7 – 21 w dni robocze. W pozostałe godziny połączymy Cię z konsultantem, który przyjmie zgłoszenie i podpowie kolejne kroki.
Wszystko dla wygody Twojej i Twojej firmy, bo wiemy, że biznes działa niezależnie od pory.
Informacje, jakie sprawy możesz załatwić w danych godzinach dostępne są w schemacie wsparcia poniżej.
Jak odzyskać hasło?
Jeśli jesteś klientem firmowym i zapomnisz swojego hasła do bankowości internetowej, wybierz ‘Nie pamiętam hasła’.
Możesz je zresetować za pomocą pytań weryfikacyjnych.
Wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania, na adres e-mail podany w Twojej bankowości wyślemy link autoryzacyjny. Gdy go klikniesz, na numer telefonu podany w Twojej bankowości wyślemy nowe hasło. Po zalogowaniu się nowym hasłem otrzymanym w SMS-ie poprosimy Cię o utworzenie własnego hasła.
Hasło możesz wygenerować również:
- w placówce banku,
- lub na infolinii VeloBanku pod numerem telefonu +48 608 019 700 lub + 48 32 604 30
https://www.velobank.pl/firmy/kontakt/wykaz-spraw