Jak odzyskać login?

Skontaktuj się z  infolinią dla jednoosobowych działalności gospodarczych pod numerem telefonu +48 608 019 700 lub + 48 32 604 30 25. Opłata za połączenie wg taryfy operatora, infolinia w języku polskim.

Nasi VeloDoradcy dostępni są w godzinach 7 – 21 w dni robocze. W pozostałe godziny połączymy Cię z konsultantem, który przyjmie zgłoszenie i podpowie kolejne kroki.
Wszystko dla wygody Twojej i Twojej firmy, bo wiemy, że biznes działa niezależnie od pory.

Informacje, jakie sprawy możesz załatwić w danych godzinach dostępne są w schemacie wsparcia poniżej.

Wykaz spraw do załatwienia

Zobacz schemat infolinii

 

Jak odzyskać hasło?

Jeśli jesteś klientem firmowym i zapomnisz swojego hasła do bankowości internetowej, wybierz ‘Nie pamiętam hasła’.

Możesz je zresetować za pomocą pytań weryfikacyjnych.

Zrzut ekranu 2025-09-29 o 14.28.20.png [91.31 KB] 

 

Wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania, na adres e-mail podany w Twojej bankowości wyślemy link autoryzacyjny. Gdy go klikniesz, na numer telefonu podany w Twojej bankowości wyślemy nowe hasło. Po zalogowaniu się nowym hasłem otrzymanym w SMS-ie poprosimy Cię o utworzenie własnego hasła.

Hasło możesz wygenerować również:

  • w placówce banku,
  • lub na infolinii VeloBanku pod numerem telefonu +48 608 019 700 lub + 48 32 604 30

https://www.velobank.pl/firmy/kontakt/wykaz-spraw