Wykaz spraw do załatwienia

Nasi VeloDoradcy firmowi dostępni są w godzinach 7 – 21 w dni robocze.
W pozostałe godziny połączymy Cię z konsultantem, który przyjmie zgłoszenie i podpowie kolejne kroki w zakresie:

Obsługa rachunków

  • Udzielanie informacji w zakresie historii rachunku i transakcji
  • Anulowanie przelewu

 

Obsługa kart płatniczych

  • Udzielanie informacji o płatnościach
  • Zablokowanie, zastrzeżenie karty płatniczej
  • Odblokowanie karty płatniczej (dla Klientów korzystających z usługi Bankowości Telefonicznej)

 

Obsługa dyspozycji innych

  • Przyjęcie reklamacji
  • Zastrzeżenie dokumentów

Obsługa Bankowości Internetowej

  • Przypomnienie hasła i loginu do Bankowości Internetowej (jeśli jesteś również Klientem indywidualnym)
  • Zablokowanie i odblokowanie Bankowości Internetowej (jeśli jesteś również Klientem indywidualnym)

 

Obsługa Bankowości Telefonicznej

  • Przypomnienie loginu i hasła do Bankowości Telefonicznej
  • Zablokowanie i odblokowanie Bankowości Telefonicznej

Całodobowa infolinia dla jednoosobowych działalności gospodarczych.