Wykaz spraw do załatwienia
- Strona główna
- Mikrofirmy
- Kontakt
- Wykaz spraw do załatwienia
Nasi VeloDoradcy firmowi dostępni są w godzinach 7 – 21 w dni robocze.
W pozostałe godziny połączymy Cię z konsultantem, który przyjmie zgłoszenie i podpowie kolejne kroki w zakresie:
Obsługa rachunków
- Udzielanie informacji w zakresie historii rachunku i transakcji
- Anulowanie przelewu
Obsługa kart płatniczych
- Udzielanie informacji o płatnościach
- Zablokowanie, zastrzeżenie karty płatniczej
- Odblokowanie karty płatniczej (dla Klientów korzystających z usługi Bankowości Telefonicznej)
Obsługa dyspozycji innych
- Przyjęcie reklamacji
- Zastrzeżenie dokumentów
Obsługa Bankowości Internetowej
- Przypomnienie hasła i loginu do Bankowości Internetowej (jeśli jesteś również Klientem indywidualnym)
- Zablokowanie i odblokowanie Bankowości Internetowej (jeśli jesteś również Klientem indywidualnym)
Obsługa Bankowości Telefonicznej
- Przypomnienie loginu i hasła do Bankowości Telefonicznej
- Zablokowanie i odblokowanie Bankowości Telefonicznej
Całodobowa infolinia dla jednoosobowych działalności gospodarczych.