Wykaz spraw

Sprawy, które załatwisz z VeloDoradcą, w godzinach 7 – 21, w dni robocze.

 

   

Temat

Obsługa rachunków

1 Udzielanie informacji
2 Przelew zwykły
3 Przelew US
4 Przelew walutowy
5 Negocjowanie kursu  z DS. (przelewy walutowe) - tylko godziny 9-17
6 Awizacja środków
7 Anulowanie przelewu
8 Anulowanie awizacji
9 Zlecenie stałe - ustanowienie (tylko dla JDG i 1-osobowej reprezentacji)
10 Zlecenie stałe - modyfikacja (tylko dla JDG i 1-osobowej reprezentacji)
11 Zlecenie stałe - usunięcie (tylko dla JDG i 1-osobowej reprezentacji)
12 Zlecenie stałe - ustanowienie US (tylko dla JDG i 1-osobowej reprezentacji)
13 Zajęcia komornicze
14 Dyspozycja weryfikacji transakcji BI
15 Zamówienie wyciągu (tylko dla JDG i 1-osobowej reprezentacji)
16 Zmiana formy otrzymywania wyciągu
17 Zmiana pakietu rachunku - konwersja
18 Potwierdzenie wykonania transakcji
19 Historia z rachunku (dla JDG, 1-osobowej reprezentacji i od jednego z Reprezentantów dla firm z wieloosobową reprezentacją)
20 Dyspozycja OGNIVO (dla JDG, 1-osobowej reprezentacji i od jednego z Reprezentantów dla firm z wieloosobową reprezentacją)
Obsługa lokat 21 Udzielanie informacji
Obsługa kart płatniczych 22 Udzielanie informacji
23 Manualna aktywacja karty
24 Zablokowanie karty płatniczej
25 Zastrzeżenie karty płatniczej
26 Odblokowanie karty płatniczej
27 Zamówienie karty debetowej (dla JDG, 1-osobowej reprezentacji i od jednego z Reprezentantów dla firm z wieloosobową reprezentacją- zamówienie karty tylko dla siebie)
28 Włączenie/odblokowanie usługi 3DSecure
Obsługa dyspozycji innych 29 Przyjęcie reklamacji
30 Zastrzeżenie dokumentów
31 Akcje wychodzące- kontakty zlecone przez inne jednostki bank
32 Aktualizacja danych FATCA
33 Ochrona danych osobowych - nie zweryfikowany
34 Ochrona danych osobowych - zweryfikowany
35 Zmiany w BIK  (dla JDG, 1-os. reprezentacji i od jednego z Reprezentantów dla firm z wieloosobową reprezentacją)
36 Opinia bankowa (tylko dla JDG i 1-osobowej reprezentacji)
37 Potwierdzenie zamknięcia umowy (tylko dla JDG i 1-osobowej reprezentacji)
38 Zaświadczenie inne (tylko dla JDG i 1-osobowej reprezentacji)
39 Zaświadczenie o stanie środków na dany dzień (tylko dla JDG i 1-osobowej reprezentacji)
40 Kopia dokumentów (tylko dla JDG i 1-osobowej reprezentacji)
Obsługa Bankowości Internetowej 41 Przypomnienie hasła do G1
42 Przypomnienie loginu do G1
43 Odblokowanie bankowości G1
44 Zablokowanie bankowości G1
45 Aktywacja BI (tylko dla JDG i 1-osobowej reprezentacji)
Obsługa Bankowości Telefonicznej 46 Przypomnienie loginu bankowości Tel 
47 Reset hasła bankowości Tel
48 Zablokowanie loginu bankowości Tel
49 Odblokowanie BT
50 Aktywacja BT (tylko dla JDG i 1-osobowej reprezentacji)
Obsługa Kredytów Firmowych 51 Udzielanie informacji
52 Całkowita spłata kredytu  (tylko dla JDG i 1-osobowej reprezentacji)
Obsługa Bankowości VeloBiznes 53 Udzielanie informacji
54 Przypomnienie hasła do VeloToken
55 Dezaktywacja urządzenia do VeloToken
56 Zablokowanie hasła do Velotoken
Obsluga korespondencji elektronicznej o tematyce firmowej 57 Udzielanie informacji
fatca
Masz pytanie?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 608 019 700

Infolinia dla Klientów firmowych i Sektora publicznego dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00.

Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość