• Przejdź do treści

Menu - segmenty

  • Klienci indywidualni
  • Bankowość Premium
  • Private Banking
  • Firmy
  • MŚP i korporacje
  • Sektor publiczny
  • VeloMarket
  • Placówki
  • Kontakt
Wielkość tekstu
  • A
  • A
Włącz kontrast
Skontaktuj się z nami Zaloguj się
Skontaktuj się z nami
  • Konta osobiste
  • Oszczędności
  • Inwestycje
  • Finansowanie
  • Karty
  • Ubezpieczenia
  • Bankowość Elektroniczna

[Klienci indywidualni] Menu - mobilne

  • Aktualności
  • Pomoc
  • Znajdź placówkę
  • Kontakt
Wielkość tekstu
  • A
  • A
Włącz kontrast
Logo VeloBank
  • Konta osobiste
  • Oszczędności
  • Inwestycje
  • Finansowanie
  • Karty
  • Ubezpieczenia
  • Bankowość Elektroniczna

Formularz kontaktowy

  1. Strona główna
  2. Bankowość Premium
  3. Kontakt
  4. Formularz kontaktowy

Administratorem danych osobowych jest VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C (Bank). Dane kontaktowe Banku: VeloBank S.A., Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C, 00-843 Warszawa, telefon: 22 203 03 03 lub 32 604 30 01 (z zagranicy), formularz: https://www.velobank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@velobank.pl. Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (pod adresem: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679) , tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas do 30 dni w celu prezentacji usług oferowanych przez Bank i nie dłużej niż 90 dni do celu rozliczeń. Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Pokaż pełną treść

[Bankowość osobista] Menu - Stopka (pierwszy wiersz)

  • Kontakt

  • Centrum Dokumentów

  • Placówki i bankomaty

Przydatne
  • Ranking Lokat
  • Bankowość internetowa – zaloguj
  • Bankowość mobilna – pobierz aplikację
  • Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
  • Kursy walut
O Banku
  • O Banku
  • Kariera
  • Biuro Prasowe
  • Makroekonomia
  • Licytacje
  • RODO
  • PSD2
  • Polityka prywatności
  • Wskaźniki referencyjne i BMR
  • Informacja o Procedurze zgłaszania naruszeń (Whistleblowing)

Centrum Obsługi Klienta Premium

+48 22 203 03 03

Zadzwoń

Chcesz porozmawiać o ofercie Bankowości Premium i dołączyć do grona naszych klientów? Zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-22:00.

 

Masz pytania dotyczące posiadanych produktów? Zadzwoń do nas 7 dni w tygodniu, w godz. 7:00-22:00.

 

© 2025 VeloBank S.A.
KOD BIC SWIFT: GBGCPLPK

© 2025 VeloBank S.A.
KOD BIC SWIFT: GBGCPLPK

Stopka - Smartfon Noble

Aplikacja VeloBank

Wygodna
Bankowość Mobilna

Pobierz aplikację VeloBank z App Store
Pobierz aplikację VeloBank z Google Play
Pobierz aplikację VeloBank z AppGallery
Kontakt

Kontakt telefoniczny

+48 22 203 03 03

Chcesz porozmawiać o ofercie Bankowości Premium i dołączyć do grona naszych klientów? Zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-22:00.

Masz pytania dotyczące posiadanych produktów? Zadzwoń do nas 7 dni w tygodniu, w godz. 7:00-22:00.

Napisz do nas wiadomość