Bankowość Telefoniczna
- Strona główna
- Private Banking
- Bankowość Elektroniczna
- Bankowość Telefoniczna
Menu - segmenty
Menu kontaktowe
Usługa bankowości telefonicznej z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
Zadzwoń na Infolinię lub przyjdź do dowolnego oddziału VeloBanku.
Jeśli nie posiadasz żadnego produktu w VeloBanku, to podczas wnioskowania przez stronę internetową lub w placówce, możesz otrzymać dostępy do bankowości elektronicznej - w tym do bankowości telefonicznej.
Jeśli mamy w systemie Twój aktualny numer telefonu komórkowego i adres email, to po krótkiej weryfikacji aktywujemy dla Ciebie bankowość elektroniczną z aktywnym dostępem do bankowości telefonicznej i Internetowej.
Aktywacja zajmie tylko chwilę – mailem otrzymasz login, a SMS-em hasło do kontaktu telefonicznego.
Od tej pory zyskasz dostęp do swoich produktów przez telefon!
Jeśli chcesz skorzystać z tej usługi, to dzwoniąc na Infolinię wybierz na klawiaturze opcję dla Klientów Indywidualnych, a następnie opcję „Logowanie do bankowości telefonicznej”. Po podaniu loginu oraz wybranych cyfr z hasła będziesz mógł zarządzać swoimi środkami przez telefon.
Wciskając klawisze wskazywane przez lektora możesz uzyskać informacje o swoich produktach poprzez system automatyczny lub poprzez połączenie się z konsultantem.
Skontaktuj się z nami i wybierz na klawiaturze swojego telefonu interesujący Cię temat. Centrum Obsługi Klienta Private Banking jest dostępne 7 dni w tygodniu w godzinach 7:00 – 22.00.
Przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu możesz korzystać z serwisu automatycznego oraz składać przez konsultanta m.in.: dyspozycje zastrzeżenia karty, dowodu i dokumentów tożsamości.
Zadzwoń na Infolinię na numer telefonu z telefonów komórkowych i stacjonarnych
+48 664 919 797 lub + 48 32 604 30 01
Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są 7 dni w tygodniu w godzinach 8.00 – 20.00. Opłata jak za połączenie lokalne wg taryfy operatora.
Wybierz opcję „Jestem Klientem Indywidualnym” - w tym celu kliknij na telefonie nr 2
Wybierz opcję „Logowanie do Bankowości Telefonicznej” - w tym celu kliknij na telefonie nr 1
Wprowadź swój Login i potwierdź #
Login składa się z 8, 9 lub 10 cyfr cyfr i został wysłany mailem lub znajduje się w umowie Pakietowej lub o Bankowość Elektroniczną
Wprowadź wskazane przez lektora cyfry z hasła do kontaktu telefonicznego,
Jeśli logujesz się po raz pierwszy podaj hasło startowe, które wysłaliśmy SMS-em. Po zalogowaniu się do Bankowości Telefonicznej zostaniesz poproszony o zmianę hasła na własne. Pamiętaj, że możesz je zmienić w dowolnym momencie po zalogowaniu się do Bankowości Telefonicznej lub w Bankowości Internetowej.
Powinieneś usłyszeć komunikat o poprawnym logowaniu.
Aby Bankowość Telefoniczna była bezpieczna dla naszych Klientów dostęp do uzyskania informacji i zlecenia większości dyspozycji jest uzależniony od poprawnej weryfikacji dokonanej przez konsultanta lub weryfikacji w serwisie automatycznym.
Potwierdzenie tożsamości w serwisie automatycznym polega na poprawnym wpisaniu przez Klienta na klawiaturze telefonu loginu oraz losowo wybranych przez system cyfr z hasła do Bankowości Telefonicznej.
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik
Ranking „Bank doceniony przez klientów” organizowany jest przez ARC Rynek i Opinia, źródło: arc.com.pl. Ranking opublikowany w styczniu 2025.
Metodologia: badanie zrealizowano na grupie klientów w wieku od 18 do 75, którzy posiadali koto w określonym banku. Metoda: wywiady internetowe CAWI z wykorzystaniem panelu internautów ARC –ePanel. Grupa łączna: N=2443. Grupa dla VeloBank N=172. Termin badania: listopad-grudzień 2024 r.