Zadbaj o przyszłość swoich finansów
- Gwarantowana stopa oprocentowania
- Minimum formalności przy zawarciu umowy
- Zwolnienie podatkowe dla beneficjentów
Menu - segmenty
Pewny Plan to indywidualne ubezpieczenie na życie i dożycie ze składką jednorazową. Rozwiązanie przygotowane przez Allianz umożliwia połączenie korzyści płynących z oszczędzania oraz ochrony ubezpieczeniowej. Ubezpieczenie kupisz wygodnie w oddziale VeloBanku. Nasi doradcy wyjaśnią wszystkie szczegóły i pomogą dopasować ubezpieczenie do Twoich indywidualnych potrzeb.
Okres ubezpieczenia do wyboru
Ubezpieczenie możesz zawrzeć na 2 lub 3 lata.
Gwarantowana stopa oprocentowania
5,42% w całym okresie ubezpieczenia dla umowy zawartej na 2 lata lub 8,64% w całym okresie ubezpieczenia dla umowy zawartej na 3 lata. Wskazujemy ją w polisie.
Składka dopasowana do Twoich potrzeb
To Ty decydujesz o wysokości jednorazowej składki. Możesz wybrać kwotę z przedziału 15 000 zł – 2 000 000 zł.
Bezpieczeństwo prawne i spadkowe
Świadczenie wyłączone jest z masy spadkowej. Jeśli Ciebie zabraknie, środki z ubezpieczenia trafią bezpośrednio do osób, które wskażesz w polisie.
Korzyści podatkowe
Jeśli Ciebie zabraknie, środki z ubezpieczenia wypłacane Twoim bliskim będą zwolnione z podatku dochodowego.
Minimum formalności przy zawarciu umowy
Wystarczy, że wypełnisz wniosek i opłacisz składkę w oddziale VeloBanku.
To ubezpieczenie kupisz w oddziałach VeloBanku. Odwiedź nas i zapytaj doradcę o szczegóły.
Z ubezpieczenia Pewny Plan mogą skorzystać osoby, które w dniu zawarcia umowy:
TU Allianz Życie Polska S.A.
Suma ubezpieczenia to kwota, jaką Allianz wypłaci, gdy ubezpieczony dożyje do końca okresu ubezpieczenia lub w przypadku jego śmierci. Kwota ta jest stała przez cały okres ubezpieczenia i jest wskazana w polisie.
Ile wynosi suma ubezpieczenia?
Suma ubezpieczenia to wysokość opłaconej składki powiększona o gwarantowaną stopę oprocentowania.
Nie wszystkie sytuacje są objęte ubezpieczeniem. Allianz nie ponosi odpowiedzialności i w związku z tym nie wypłaci Sumy Ubezpieczenia, gdy Twoja śmierć następuje w następstwie sytuacji wymienionych jako wyłączenia w OWU. W takich przypadkach wypłacona zostanie wyższa z kwot: wartość wykupu obliczona na dzień Twojej śmierci albo kwota odpowiadająca wysokości wpłaconej składki.
Jeśli zdecydujesz się zakończyć ubezpieczenie przed upływem okresu, na jaki umowa została zawarta (2 lub 3 lata), otrzymasz kwotę zgodną z wartością wykupu wskazaną w polisie. Pamiętaj, że kwota ta może być niższa niż wpłacona przez Ciebie jednorazowa składka ubezpieczeniowa. Kwota może też być wyższa niż wpłacona przez Ciebie składka – w zależności od tego, w którym roku ubezpieczenia zdecydujesz się na wykup. Będzie on zrealizowany na podstawie Twojego wniosku.
VeloBank S.A. (dalej: Bank) pełni rolę agenta ubezpieczeniowego wpisanego do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, pod numerem 11254447/A. VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 2 C wykonuje czynności agencyjne na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń. Informacje o wpisie Banku do rejestru agentów Klient może sprawdzić poprzez złożenie wniosku do KNF lub poprzez stronę internetową: https://rpu.knf.gov.pl/.
Bank działa na podstawie udzielonego przez towarzystwo ubezpieczeń Pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjnych.
Ubezpieczycielem jest TU Allianz Życie Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (pełne dane o spółce znajdziesz na www.allianz.pl). VeloBank S.A. jest agentem ubezpieczeniowym, wpisanym do rejestru pośredników ubezpieczeniowych pod nr: 11254447/A.
Szczegółowe warunki ubezpieczenia, w tym w zakresie składek i opłat, ograniczeń i wyłączeń odpowiedzialności Allianz oraz zasad obliczania i warunków wypłaty świadczeń ubezpieczeniowych znajdują się w Ogólnych warunkach ubezpieczenia inwestycyjnego Pewny Plan (OWU/PWNP/1/2025)
VeloBank S.A. w zakresie oferowanego produktu ubezpieczeniowego stosuje zasady określone w Rekomendacji U z dnia 26 czerwca 2023 r. dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego. Postępowanie przez Bank zgodnie z dobrymi praktykami zapewnia naszym Klientom między innymi rzetelną i przejrzystą informację dotyczącą objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi.
Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, rekomendacji do zawarcia umowy ubezpieczenia, wzorca umownego ani części umowy ubezpieczenia.
Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Kontakt telefoniczny
Chcesz porozmawiać o ofercie Bankowości Premium i dołączyć do grona naszych klientów? Zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-22:00.
Masz pytania dotyczące posiadanych produktów? Zadzwoń do nas 7 dni w tygodniu, w godz. 7:00-22:00.