Zmieniliśmy się w VeloBank. Stawiamy na nowoczesność, bezpieczeństwo i jeszcze lepszą obsługę.

 

Co się nie zmieni:

  • numery rachunków bankowych,
  • produkty i usługi, z których obecnie korzystasz,
  • terminy ważności kart,
  • numery PIN,
  • hasła do bankowości internetowej i mobilnej,
  • adresy placówek,
  • warunki zawartych umów,
  • numery infolinii,
  • zlecone transakcje, które realizujemy na bieżąco.

 

Zmienią się:

  • nazwy niektórych produktów i usług,
  • adres strony internetowej,
  • adresy mejlowe naszych pracowników. Wszystkie adresy będą miały końcówkę @velobank.pl

 

Jako klient nic nie musisz robić

Cały proces zmiany marki odbędzie się automatycznie. Wszystko zrobimy za Ciebie.

 

Kiedy zmiany wejdą w życie?

Prace serwisowe rozpoczną się już w piątek 18.11.2022 r.

Między 18 a 20.11.2022 r. mogą wystąpić przerwy w dostępie do bankowości, o których będziemy informowali z wyprzedzeniem. Na wszelki wypadek zrób wcześniej wszystkie ważne przelewy. Z góry przepraszamy za utrudnienia.

 

Wszystkie szczegółowe informacje o zmianach znajdziesz tutaj.

W przypadku pytań zapraszamy do mejlowego lub telefonicznego kontaktu z naszym bankiem.

 

Z pozdrowieniami,
Zespół VeloBanku