Promocja „Nagroda w VeloChwilach za zakupy w Carrefour” - edycja 1/2025
Odbierz nagrodę za zakupy
Zapłać kartą Mastercard za zakupy w Carrefour min. 150 zł, zgarnij punkty i wymień je na np. voucher 2x50 w programie VeloChwile.
Skorzystaj z promocji, dzięki której na Twoje konto w VeloChwilach wpadnie aż 8000 punktów!
Wystarczy, że tak, jak zawsze, zrobisz swoje codzienne zakupy w Carrefour i zapłacisz za nie kartą Mastercard VeloBanku, zarejestrowaną w Programie VeloChwile.
8000 punktów to wartość m.in. 2 voucherów po 50 zł na kolejne zakupy w Carrefour lub u innego z Partnerów Programu VeloChwile np. Circle K, Decathlon, Smyk.
Upewnij się, że masz aktywną kartę debetową lub kredytową Jeśli jeszcze jej nie posiadasz, do dnia 03.02.2025 r. złóż wniosek i po otrzymaniu karty ją aktywuj.
Krok 2
Przystąp do Programu VeloChwile w swojej bankowości mobilnej do dnia 14.02.2025 r. – to zajmie tyko kilka minut.
Krok 3
Nie później niż do 21.02.2025 r. wyraź obowiązkowe zgody na przystąpienie do programu VeloChwile oraz zgodę marketingową dla Mastercard na wykorzystywanie Twoich danych kontaktowych.
Krok 4
Do dnia 28.02.2025 r. zrób zakupy w sklepie Carrefour* za minimum 150 zł i zapłać pełną kwotę swoją kartą z VeloBanku.
* Promocja nie obejmuje sklepów franczyzowych Carrefour. W celu zapoznania się z aktualną listą sklepów franczyzowych wykonaj następujące kroki: wejdź na stronę internetową https://www.carrefour.pl/sklepy, w polu „Szukaj sklepu…” wpisz frazę: „Supermarket Franczyzowy” lub „Hipermarket Franczyzowy” i wybierz przycisk „Szukaj”.
Punkty zostaną dodane do Twojego konta w VeloChwilach w ciągu 21 dni roboczych od spełnienia wszystkich warunków. Punkty są ważne 3 miesiące od dnia zasilenia nimi rachunku.
Do kogo promocja jest skierowana?
Do kogo promocja jest skierowana?
Promocja jest dla Ciebie, jeśli jesteś osobą pełnoletnią i masz lub zawnioskujesz o kartę płatniczą (debetową i/lub kredytową) Mastercard VeloBanku.
Pamiętaj, że przed zrobieniem zakupów w Carrefour karta musi być zarejestrowana w Programie VeloChwile.
Jak przystąpić do Programu VeloChwile
Jak przystąpić do Programu VeloChwile
Zapisz się do Programu VeloChwile przez bankowość mobilną. Z menu wybierz Usługi ⇒ Program VeloChwile. Wybierz kartę, którą chcesz dołączyć do programu.
Pamiętaj - by wziąć udział w promocji wyraź zgody marketingowe w Programie VeloChwile.
Które karty biorą udział w promocji?
Które karty biorą udział w promocji?
Karty Mastercard wydane przez VeloBank (karty do konta lub karty kredytowe, w tym karty wirtualne), które spełniają łącznie następujące warunki:
numer karty zaczyna się od: 557537, 537511, 536366, 522829, 520084, 516832, 516831, 515710, 513026, 54437096, 54875895, 54437051, lub 54875846,
nie jest to karta biznesowa w rozumieniu regulaminu Programu VeloChwile.
">
W jaki sposób możesz zawnioskować o kartę?
1. W bankowości mobilnej i internetowej
w menu głównym w sekcji Oferty wybierz opcje Karty debetowe lub Karty kredytowe,
wybierz przycisk Złóż wniosek i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
2. Przez infolinię
Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, dzwoniąc na numer +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 (koszt połączenia jest zgodny z taryfą Twojego operatora).
3. W placówce banku masz możliwość otrzymania karty niespersonalizowanej wydawanej na miejscu lub karty spersonalizowanej, którą otrzymasz pocztą.
Jak aktywować kartę?
Otrzymaną kartę możesz aktywować w Bankowości Internetowej, Mobilnej oraz telefonicznie za pośrednictwem Infolinii VeloBanku.
AKTYWACJA KARTY W BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
zaloguj się do Bankowości Internetowej,
wybierz zakładkę Karty, gdzie wyświetlą się wszystkie posiadane przez Ciebie karty,
następnie wybierz przycisk Szczegóły przy karcie, którą chcesz aktywować,
po zmianie widoku należy wybrać opcję Aktywuj lub Zmień PIN. Po wybraniu jednej z tych opcji system prosi o wprowadzenie numeru PIN, który ma zostać przypisany do karty,
we wskazanych miejscach wpisz wybrane przez siebie cztery cyfry, a następnie powtórz je we wskazanym polu i kliknij Zapisz,
następnie zatwierdź zmianę podając kod autoryzacyjny otrzymany w wiadomości SMS.
Po dokonaniu pierwszej transakcji z użyciem chipa zostanie zaktualizowany PIN do karty oraz aktywowana funkcja zbliżeniowa.
AKTYWACJA KARTY W BANKOWOŚCI MOBILNEJ
zaloguj się do Bankowości Mobilnej.
w menu głównym aplikacji, w sekcji Moje produkty, wybierz opcję Karty.
w odpowiedniej zakładce (karty są podzielone na: Karty Debetowe i Karty Kredytowe) znajdź kartę, którą chcesz aktywować i wybierz przycisk Szczegóły karty, a następnie Aktywuj.
w kolejnym kroku zostaniesz poproszony o podanie pełnego numeru karty oraz ustanowienie PIN-u do karty, a następnie o autoryzację aktywacji karty Twoim kodem PIN do Bankowości Mobilnej.
jeśli podasz poprawne dane, karta zostanie aktywowana.
po dokonaniu pierwszej transakcji z użyciem chipa zostanie zaktualizowany PIN do karty oraz aktywowana funkcja zbliżeniowa.
AKTYWACJA KARTY PRZEZ INFOLINIĘ W BANKOWOŚCI TELEFONICZNEJ
przygotuj login i hasło do Bankowości Telefonicznej. Login został wysłany do Ciebie mailem, a hasło SMS-em.
zadzwoń na Infolinię pod numer +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01, wybierz opcję Klient Indywidulany, a następnie Logowanie do Bankowości Telefonicznej.
po prawidłowym zalogowaniu do usługi, wybierz z menu opcję Aktywacja karty, nadanie lub zmiana numeru PIN.
lektor wyczyta 4 ostatnie cyfry z każdej karty, którą posiadasz. Przy tej, którą chcesz aktywować / zmienić PIN, wciśnij na klawiaturze telefonu cyfrę wskazaną przez lektora i potwierdź #.
następnie wprowadź swój PIN do karty i potwierdź #. Powtórz tę czynność.
Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie, lektor poinformuje Cię o poprawnym nadaniu numeru PIN. Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Telefonicznej, zadzwoń na Infolinię pod numer +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 i wybierz opcję Klient Indywidualny, a następnie Połączenie z Konsultantem.
Na początku rozmowy, w celu weryfikacji, zadamy Ci kilka pytań, by potem przełączyć do procesu nadawania PIN-u. Lektor wyczyta 4 ostatnie cyfry z każdej karty, którą posiadasz. Przy tej, którą chcesz aktywować / zmienić PIN, wciśnij na klawiaturze telefonu cyfrę wskazaną przez lektora i potwierdź #.
Następnie wprowadź swój PIN do karty i potwierdź #. Powtórz tę czynność. Lektor poinformuje Cię o poprawnym nadaniu numeru PIN.
Korzystasz z karty pierwszy raz?
Pierwszą transakcję należy wykonać z użyciem chipu, a następnie potwierdzić ją kodem PIN. Może to być np. płatność w sklepowym terminalu lub wypłata środków z bankomatu.
Organizatorem promocji jest Mastercard Europe S.A. Możesz otrzymać 8 000 punktów w promocji „Nagroda w VeloChwilach za zakupy w Carrefour Edycja 1/2025" dla kart debetowych i kredytowych. Promocja trwa do 28.02.2025 r. lub do wyczerpania puli nagród, która wynosi 2200 nagród. Aby skorzystać z promocji musisz być osobą pełnoletnią i mieć aktywną kartę zarejestrowaną w programie VeloChwile, a jeśli jej nie posiadasz zawnioskuj o nią do dnia 03.02.2025 r. i po jej otrzymaniu ją aktywuj. Wykonaj nią transakcje na łączną kwotę co najmniej 150 zł. Promocja nie obejmuje sklepów franczyzowych Carrefour. Szczegóły promocji i listę wyłączeń zawarliśmy w Regulaminie promocji. Regulamin promocji i Regulamin Programu VeloChwile udostępniamy na www.velobank.pl i w naszych placówkach.